Chesapeake Ranch Water Association - Lusby, Maryland

Dirección: 11560 H G Trueman Rd, Lusby, MD 20657, Estados Unidos.
Teléfono: 4103264122.
Página web: cwalusby.org
Especialidades: Compañía suministradora de agua.
Otros datos de interés: Acceso para sillas de ruedas, Aparcamiento adaptado para sillas de ruedas, Tarjetas de débito, Tarjetas de crédito.
Opiniones: Esta empresa tiene 4 valoraciones según Google My Business.
Opinión media: 3/5.

📌 Ubicación de Chesapeake Ranch Water Association

⏰ Horario de Chesapeake Ranch Water Association

  • Lunes: 7:30–16:00
  • Martes: 7:30–16:00
  • Miércoles: 7:30–16:00
  • Jueves: 7:30–16:00
  • Viernes: 7:30–16:00
  • Sábado: Cerrado
  • Domingo: Cerrado

Chesapeake Ranch Water Association, con dirección en 11560 H G Trueman Rd, Lusby, MD 20657, Estados Unidos, es una compañía suministradora de agua con una presencia sólida en la región. Su ubicación estratégica facilita el acceso a sus servicios, siendo fácilmente identifiable por aquellos que buscan soluciones de agua potable en la zona.

El teléfono de contacto es 4103264122, mientras que su página web cwalusby.org ofrece una amplia gama de información sobre sus servicios, tarifas y cómo puede beneficiarse de ellos.

En cuanto a sus especialidades, Chesapeake Ranch Water Association destaca por su atención al detalle y compromiso con la calidad del agua que suministra a sus clientes. Adicionalmente, la empresa cuenta con accesos para sillas de ruedas, aparcamiento adaptado para sillas de ruedas, acepta tarjetas de débito y tarjetas de crédito, lo que demuestra su esfuerzo en brindar un servicio inclusivo y cómodo.

De acuerdo con las valoraciones en Google My Business, Chesapeake Ranch Water Association tiene cuatro opiniones, lo que demuestra su presencia en la comunidad local. La media de opinión es de 3/5, mostrando que mientras hay clientes satisfechos, hay también espacio para mejorar en términos de la calidad percibida de sus servicios.

Finalmente, si usted busca un servicio de agua potable confiable y accesible en Lusby, MD, Chesapeake Ranch Water Association es una excelente opción. Su fácil accesibilidad, su disponibilidad para aceptar diferentes medios de pago y su compromiso con la accesibilidad hacen de esta compañía un candidato serio para considerar. Recomiendo visitar su página web cwalusby.org para obtener más información detallada y para contactar con ellos directamente.

👍 Opiniones de Chesapeake Ranch Water Association

Chesapeake Ranch Water Association - Lusby, Maryland
K
1/5

Hi I've just been poisoned by the off-the-charts chlorine content of your water. It's literally not safe to drink and I've been up sick with gastrointestinal distress ever since. I might as well have drank pool water for all the good it's doing me. Can you please address this ongoing issue with your water quality thanks

Chesapeake Ranch Water Association - Lusby, Maryland
Trini M.
1/5

HOMEOWNERS BEWARE....this company, Chesapeake Ranch Water Company, scams you out of your money by racking on unwarranted fees!

I’m new to this house and county and when I opened my water account, I requested to have my billing statement mailed to a different address (not in Lusby) or sent via email as I wouldn’t be at that property much. And since I wasn’t there, I would have minimal water usage.

I have yet to receive a bill either by mail or email…no first bill, no past due notice yet I received a certified letter to my correct mailing address no less! The Chesapeake Ranch Water Company didn’t have a problem reaching me to send me a certified letter (found directly in my mailbox) stating that I was arrears and racked up substantial late fees! How do you reach me to send me a certified letter yet you couldn’t reach me to send me a billing statement, not even a phone or voicemail to request payment of the bill?!?! I’ve contacted my post office in regards to this matter as well.

I first spoke to Joy (administrator) who was supposed to have a supervisor give me a call back. Apparently the message wasn’t relayed as I never received a call back. The next day I called again and spoke to GEORGE HANSON (supervisor) who continuously verbally put me down and I quote “I need to pay my bills.” - insinuating I didn’t have money to pay my bills; belittling me; extremely condensing; talking over and down to me. What kind of business operates like this!?

I didn’t appreciate him judging me in that manner and dictating to me that I’m trying to get out of paying my bills. How am I going to pay something that I’m not receiving and don’t know what amount to pay!? The whole point of me calling was my concern about not receiving a billing statement!

EXTREMELY BAD BUSINESS & CUSTOMER SERVICE.

Chesapeake Ranch Water Association - Lusby, Maryland
Dawn M.
5/5

They're always nice when I call. Very lenient with late payments as well.

Chesapeake Ranch Water Association - Lusby, Maryland
Alicetine R.
5/5

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